pondělí 17. července 2017

ČASOPIS BEN JÁ MÍNA

K tématu Prečítaného leta se nám hodilo i rostlinkové číslo časopisu Ben Já Mína. Původně jsem ho chtěla zmínit v předchozím příspěvku, ale naznala jsem, že si zaslouží samostatný příspěvek. Časopis je určený nejen skautským benjamínkům, ale všem dětem předškolního věku.

Hlavní hrdinové, Ben a Mína s kamarády a vedoucí Jankou děti pomocí komiksového příběhu uvedou do tématu, které prostupuje celým časopisem. Využíváme z něj podněty k povídání, nápady k pohybovým hrám, tvoření, pokusům, trénování předškoláckých dovedností... K časopisu je v pdf verzi k dispozici i metodická příručka s vysvětlením a rozšířením aktivit. A za co má u mě velké plus - je vkusně výtvarně zpracovaný. Ve skautu sice nemáme tolik času využít jeho potenciál, ale vynahrazujeme si to doma s těmi našimi dvěma:)







Žádné komentáře:

Okomentovat