čtvrtek 31. srpna 2017

PREČÍTANÉ LETO - O PÍSMENKÁCH

Písmenkovým týdnem se loučíme s prázdninami a Prečítaným letem, čtenářským projektem, jehož cílem je, aby dětské hlavičky přes prázdniny nekrněly:) 

Abeceda třikrát jinak. Klokaní jsem pro holky před časem vytvořila (k nahlédnutí tady).

Obtahování křídových písmen vodou. B. zná velká tiskací písmena všechna a na ta malá se začíná ptát, jak se co píše - i jména chtěla napsat malými písmeny.

Přiřazování jsem měla v plánu jí ukázat, ale ona se do toho pustila sama dřív než jsem to stihla nabídnout:) Přiřazovala na základě podobnosti a spolu jsme udělaly až zbytek, s čím si nevěděla rady.

Hrály jsme si na špionky - hledaly jsme věci u dědy na zahradě, které začínají na určité písmeno - a plížily jsme se, aby si nás děda nevšiml:)

Zkusily jsme i písmenkové palačinky (u kterých jsem se dost navztekala, ale nakonec jsme je s chutí snědli) a vytváření písmen celým tělem (ale fotky vždycky "kazí" jedno nahé batole:)).

Srpen je u konce a mě hřeje pocit naplno prožitých prázdnin s našimi holčičkami. Je mi ctí, že jsem mohla být součástí Prečítaného leta a zamačkávám slzu v oku, že už končí. Díky, Vik, Alžbeto i všichni ostatní za postrčení "něco dělat" (i když se mi někdy zrovna ták nechtělo:)), myslím, že celá Klokaní rodina budeme rádi vzpomínat!

Žádné komentáře:

Okomentovat